Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą, analizuoti lankytojų veiklą ir teikti individualizuotus skelbimus, šioje svetainėje yra naudojami slapukai ir socialinių tinklų įskiepiai. Slapukų ir įskiepių naudojimą galite pasirinkti patys nustatymuose. Daugiau informacijos Privatumo politikoje.
4.85 vertinimas (daugiau nei 8000+ atsiliepimų) Nemokamas keitimas ir pristatymas nuo 29 € Galioja 12 mėn. Įmonėms D.U.K. Pardavimo vietos Pagalba
Dovanų čekio savitarna
Mylimiausi

Dovanos - dar arčiau Jūsų!

2012-08-07

Dovanos - dar arčiau Jūsų!

Nuo šiol jau penkerius metus veikianti dovanų platinimo įmonė „Gera dovana“ „Iki“ pirkėjams pasiūlys daugiau kaip 100 skirtingų dovanų kortelių. Dovanų asortimentas pritaikytas skirtingų regionų, įvairaus amžiaus, lyties ir skirtingų poreikių „Iki“ pirkėjams. Taigi, ieškantys dovanos, galės padovanoti ne tik pramogas, bet ir poilsį bei kitas įspūdžius suteikiačias dovanas.

Prekybos centro „Iki“ prekybos analitikės Tatjanos Malchanovos nuomone, projektas likiabai naudingas, neturintis analogų „Iki“ tinkle: „Įspūdžiai yra geriausia dovana, kokią gali gauti žmogus. Bet mokėti pinigus už tai ne visi pasiryžę. Todėl dauguma žmonių tokius nuotykius išgyventi gali tik gavę dovanų „Gera dovana“ kortelę. O kai klientas patenkintas, ir mes laimingi“.

Prekybą dovanomis „Iki“ prekybos centruose įmonė „Gera dovana“ pradeda pirmoji, taip prekybos centrų lankytojams pasiūlydama greitai ir patogiai įsigyti dovanas, kurių asortimentas kruopščiai pritaikytas „Iki“ klientams.

„Nuo šiol dovaną rasti bus dar paprasčiau. Dovanų kortelėmis prekiausime visuose didžiuosiose Lietuvos „Iki“ prekybos centruose. Tai leis žmonėms greičiau pasiekti dovanų pardavimo vietas, kur kiekvienas ras dovanas įvairiausioms progoms“, – sakė „Gera dovana“ vadovas Ernestas Kačerauskas.

Anot jo, bendradarbiavimas su „Iki“ prekybos centru įmonei „Gera dovana“ svarbus žingsnis į priekį. Nuo šių metų pradžios didžiausią dėmesį klientų lojalumo skatinimui ir paslaugų kokybės reikalavimams skirianti įmonė turės dar daugiau galimybių vertinti ir stebėti klientų poreikius bei įpročius, tokiu būdu dovanų asortimentas bus dar gausesnis, originalesnis ir patrauklesnis pirkėjui.

Atgal