ADI – pirmasis Lietuvoje integruotas virtualus apsipirkimo asistentas. „Gera dovana“ virtualų dovanų asistentą rinkai pristatė 2019-ųjų balandį ir pavadino jį ADI, nes sanskrito kalba tai reiškia pirmas.
Į balsu pateiktas klientų užklausas reaguojanti specialiai mažmeninei prekybai sukurta programinė sistema, parenka tinkamiausią dovaną iš 200 įvairių pasiūlymų.
ADI galimybės:
· ADI padeda išrinkti geriausią dovaną norimai progai.
· ADI gilinasi į jūsų poreikius.
· ADI padeda dovaną išrinkti greičiau.
· ADI išsamiai pristato kiekvieną dovanų kategoriją bei joje esančius pasiūlymus.
· ADI padeda dovaną išrinkti su šypsena.
· ADI su jumis kalba lietuviškai.
· ADI nuolat analizuoja, mokosi ir tobulėja.
ADI padeda išsirinkti geriausią dovanų kortelę ar dovanų rinkinį, pataria lietuvių kalba, šmaikštauja ir pats užkalbina pro šalį einantį praeivį. Klientui ne tik suteikiama informacija apie paslaugos trukmę, vietą ir dalyvių skaičių, bet ir palaikomas dialogas dovanos rinkimo metu.
Stende veikia skirtingas LED apšvietimas, kuris padeda kategorizuoti paslaugas. Klientui išsirinkus dovaną, jos vieta nušvinta stende.
Virtualus apsipirkimo asistentas įdiegtas didžiausiame „Geros dovanos“ apsipirkimo stende atnaujintoje „Maximoje“, Vilniaus „Akropolyje“.
Užsukite ir susipažinkite su ADI!