Sveiki,
Mums ypač svarbu, kad apsipirkimas būtų malonus, sklandus ir aiškus, tad pateikiame aktualiausią informaciją apie dovanų čekius, kurios gali prireikti.
NUSIPIRKAU DOVANŲ ČEKĮ, KAS TOLIAU?
Jei čekį pirkote DOVANAI:
El. čekį galite persiųsti arba atspausdintą įteikti dovanos gavėjui. Dovanos gavėjas ant čekio matys visą svarbiausią informaciją bei nuorodas, kaip pasinaudoti dovana.
Jei čekį pirkote SAU:
• Susisiekite čekyje nurodytais kontaktais ir susitarkite dėl Jums tinkamo paslaugos teikimo laiko. Jei pirkote paslaugą su laiko rezervacijos internetu galimybe, pasirinkti Jums tinkamą datą ir laiką galite dovanų čekių savitarnojearba nuskenavę ant čekio esantį QR kodą. Atvykę sutartu laiku, turėkite su savimi dovanų čekį.
• Jei pirkote parduotuvės, prekybos centro dovanų čekį arba miesto kortelę, ant čekio / kortelės rasite nuorodas, kaip juos panaudoti.
KOKIA INFORMACIJA PATEIKIAMA ANT DOVANŲ ČEKIO?
KO DAŽNIAUSIAI TEIRAUJASI KLIENTAI?
‣ Kiek laiko galioja dovanų čekis?
Kiekvieno dovanų čekio aprašyme yra nurodytas jo galiojimo terminas, kuris pradedamas skaičiuoti nuo dovanų čekio įsigijimo dienos. Ši informacija pateikiama ir ant paties dovanų čekio.
‣ Ar galima pratęsti dovanų čekių galiojimo laiką?
Taip, galima, jei dovanos aprašyme nebuvo nurodyta apie išimtį (atkreipkite dėmesį, kad dovanų čekių su apribojimais pratęsimas negalimas). Pratęsti dovanų čekio galiojimą galite patys suvedę dovanų čekio brūkšninį kodą ČIA. Galiojantį dovanų čekį galima pratęsti vieną kartą3 mėn. laikotarpiui ir ne vėliau nei praėjus 3 mėn. nuo čekio galiojimo pabaigos. Dovanų čekio galiojimo laiko pratęsimui taikomas pratęsimo administravimo mokestis.
‣ Ar dovanų čekiai yra keičiami?
Taip, dovanų čekiai yra keičiami nemokamai, tačiau gali būti taikomos išimtys, apie kurias daugiau informacijos rasite mūsų svetainėje, prie dažniausiai užduodamų klausimų (žr. žemiau). Pakeisti dovanų čekį galite patys susivedę dovanų čekio brūkšninį kodą ČIA.
Jei visgi neradote atsakymo į savo klausimą, kviečiame užsukti į mūsų klientų dažniausiai užduodamų klausimų skiltį:
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
NEATSAKĖME Į VISUS KLAUSIMUS?
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu.
„Geros dovanos“ klientų aptarnavimo darbo laikas: I-IV 8.00-17.00, V 8.00-16.00.
Visas „Geros Dovanos“ prekybos vietas rasite čia.
Parašykite mums:
Paskambinkite mums:
Susisiekite per: