9.1. Už Čekius sumokėti pinigai yra negrąžinami, išskyrus už Internetinėje parduotuvėje įsigytus Čekius, kurie gali būti grąžinami per 14 dienų nuo jų įsigijimo dienos, arba kitais šiose Taisyklėse ar teisės aktuose nurodytais atvejais. Minėta 14 dienų grąžinimo garantija netaikoma Gerumo dovanoms.
9.1.1. Jei dėl Sąlygų dovanų čekis baigia galioti anksčiau nei sueina 14 d. terminas, pasibaigus Čekio galiojimui, pinigai už Čekį negrąžinamas.
9.2. Klientams panaudojus Čekius (pilnai ar dalinai) ar Partneriui juos įskaičius kaip panaudotus kitais šiose Taisyklėse nurodytais pagrindais (pavyzdžiui, rezervavus paslaugos teikimo laiką ir jo laiku neatšaukus), Čekiai yra negrąžinami.
9.3. Jei Partneris nutraukė paslaugų teikimą ar iš esmės pasikeitė jų teikimo tvarka, Klientai gali išsikeisti Partnerio Čekius į kitus Klientų pasirinktus Čekius pagal galiojančias keitimo taisykles (žr. skyrių ČEKIŲ KEITIMO SĄLYGOS IR TVARKA) arba pateikti nustatytos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo.
9.4. Dėl Čekių grąžinimo Klientai gali kreiptis:
9.4.1. nuotoliniu būdu, el. pašto adresu [email protected];
9.4.2. Bendrovės biure, adresu J. Jasinskio g. 16A, Vilnius.
9.5. Kreipdamiesi dėl Čekių grąžinimo Klientai turi kreiptis iš tų pačių el. pašto adresų, kurie buvo nurodyti perkant Internetinėje parduotuvėje. Jei Klientai kreipiasi iš kitų el. pašto adresų ar Čekiai buvo įsigyti ne Internetinėje parduotuvėje, jie turi pateikti Čekių įsigijimą patvirtinančius dokumentus.
9.6. Čekių grąžinimas atliekamas užpildžius numatytos formos prašymus, kuriuos Klientams, gavus jų užklausas, pateikia Bendrovė.
9.7. Čekių grąžinimai atliekami:
9.7.1. per dvi savaites nuo teisingai pateiktų prašymų pateikimo Bendrovei dienos, pervedant pinigus į Klientų banko sąskaitas;
9.7.2. jei perkant buvo atsiskaityta „Geros dovanos“ kortelėmis, Įspūdžių kortelėmis, grąžinimai taip pat atliekami tokios pat vertės „Geros dovanos“ kortelėmis, Įspūdžių kortelėmis. Lojalumo taškais apmokėta dalis negrąžinama. Jei atsiskaitant Čekiais buvo taikytos priemokos, jų sumos per dvi savaites pervedamos į Klientų banko sąskaitas;
9.7.3. išimtiniais atvejais ir tik Bedrovės biure adresu J. Jasinskio g. 16A, Vilnius, grąžinimai gali būti atliekami grynaisiais pinigais.
9.8. Prašymus dėl Čekių grąžinimo gali teikti tik Klientai, pateikę mokėjimus patvirtinančius dokumentus ar jų kopijas.
9.9. Jei Bendrovė taikė akcijas ir pardavė Čekius su nuolaidomis, atliekant grąžinimus Klientams grąžinama už Čekį sumokėta suma.
9.10. Kai Bendrovė taiko akcijas ir išduoda papildomus Čekius ar pritaiko antram pirkiniui nuolaidą, tokie papildomi / nemokami Čekiai vadinami papildomais, o pirminiai čekiai – pagrindiniais. Jei vykdomi tokių Čekių grąžinimai, tai:
9.10.1. pagrindinių čekių grąžinimo atveju, jei papildomi čekiai buvo suteikti nemokamai, jie yra anuliuojami. Jei papildomi čekiai jau buvo panaudoti, grąžinant pagrindinius čekius iš jų vertės atimama papildomų čekių vertė;
9.10.2. jei papildomi čekiai buvo parduoti antram pirkiniui suteikus nuolaidą, tai tiek pagrindinių, tiek papildomų čekių grąžinimo atveju iš grąžinamos bendros pirkinio sumos atimama negrąžinamų čekių vertė. Grąžinant visus Čekius grąžinama už pirkinį sumokėta suma.
9.11. Bet kokiu atveju atliekant Čekių grąžinimus Klientams negali būti grąžinama didesnė suma, nei buvo sumokėta už Čekius.
9.12. Bendrovės biure galima grąžinti tik Čekius, kurie yra nesugadinti ir ant jų aiškiai matomi identifikaciniai Čekio duomenys: brūkšninis kodas, numeris, atsiskaitymo internetu (saugos) kodas.
9.13. Jei Bendrovė parduoda Klientams kitokio pobūdžio prekes (pavyzdžiui, maišelius, atvirutes ar pan.), šių prekių grąžinimas atliekamas pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus, dėl to kylančias papildomas išlaidas (pavyzdžiui, siuntimo) apmokant Klientams.