Kursas „Socialinių tinklų strategija“
Be strategijos – kaip užsienyje be žemėlapio ar GPS. Prekių ženklams jas rengiančios agentūros pasitelkia būrį specialistų, tačiau socialinių tinklų strategiją įmanoma parengti ir patiems.
Kviečiame į 4,5 val. trukmės praktinį „online“ kursą, kuris padės paruošti ir įgyvendinti Facebook, Instagram ir LinkedIn komunikacijos strategiją. Mokymų metu apžvelgiami elementai, kurie privalo būti kiekvienos sėkmingos – didelės ar mažos – įmonės ir prekės ženklo „social media“ strategijoje.
Kurso metu nagrinėjamos temos:
- Prekės ženklo socialinės medijos SWOT analizė.
- Iki šiol vykdytos komunikacijos auditas.
- Rinkos kiekybinė ir kokybinė analizė.
- Tikslinės auditorijos kiekybinė ir kokybinė analizė.
- Komunikacijos kanalų parinkimas (Facebook, Instagram, LinkedIn ir t.t.).
- Turinio planavimas ir valdymas.
- Pirkėjo kelias – nuo pirmojo vizito iki „Check Out”.
- Reklamos kryptys ir pradinių „sales funnel’ių“ sudarymas.
- Praktiniai patarimai ir socialinės medijos tendencijos.
Po mokymų dalyviai gaus 100 skaidrių apimties šabloną / gidą, kuris palengvins strategijos rengimą.
Dovanos gavėjas laiką praleis tikrai naudingai, jeigu siekia bent vieno iš šių tikslų:
- Prekės ženklo #1 pozicijos rinkoje.
- Tiesioginių pardavimų per socialinės medijos kanalus.
- Efektyvios komunikacijos su sekėjais.
- Sekėjų pavertimo lojaliais prekės ženklo ambasadoriais.
- „Brand Awareness“, „Consideration“, „Conversion“ tikslų įvykdymo.
Apie lektorių
Darius Gerulio misija – kad kiekvieno kliento socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną, šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui. Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų
Darius sako: „Ne tik patiems vykdant didelių ir mažų prekės ženklų komunikaciją, bet ir per patirtį bendraujant su įvairiausiomis įmonėmis dėl kasdienių „social media“ iššūkių sukaupėme žinių, kurios yra naudingos absoliučiai visiems, siekiantiems apčiuopiamų tikslų iš Facebook, Instagram ar LinkedIn veiklų. Kad ir kokia bebūtų įmonės pagrindinė veikla, dažniausiai girdimas įmonių iššūkis yra vientisos struktūros bei strategijos stoka skaitmeninei rinkodarai.”
Dovanokite naujas žinias ir įgūdžius!
www.venudu.lt/course/socialini-tinkl-strategija
4 val. 30 min.
1 asm.
Paslaugos teikėjo duomenys bus matomi įsigijus dovanų čekį
12 mėn.
Gavę dovanų čekį užsiregistruokite www.venudu.lt ir el. paštu [email protected] nurodykite savo el. paštą, kuriuo registravotės, kurso pavadinimą ir brūkšninį dovanų čekio kodą (18 skaitmenų). Priėjimas prie kurso medžiagos jums bus suteiktas per 1 d. d. ir galios 12 mėn.
Čia galite užduoti klausimą apie šią dovaną
Panašios dovanos
- Elektroninė bankininkystė
- Kreditinė kortelė
- Grynaisiais pinigais atsiėmimo metu*
- Mokėjimas pavedimu
- „Gera dovana“ čekiu
- Elektroninė bankininkystė
- Kreditinė kortelė
- Grynaisiais pinigais atsiėmimo metu*
- Mokėjimas pavedimu
- „Gera dovana“ čekiu
Tikri klientai. Tikros patirtys. Tikri vertinimai.