„Geros dovanos“ atsakymas J. Pikeliui: nei katės maiše, nei verslo be sutarčių mes neperkame

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“, reaguodama į vakar žiniasklaidoje pasirodžiusią „Stebink.lt“ projekto įkūrėjo Justino Pikelio nuomonę dėl nepavykusio bendradarbiavimo, nesureikšmina mestų kaltinimų, tačiau išreiškia nuogąstavimą, kad tai gali būti bandymas kerštauti už neišsipildžiusius p. Pikelio lūkesčius.

Pasak bendrovės vadovo Ernesto Vasiliausko, informaciją išplatinęs J. Pikelis ne tik iškraipė dalį aplinkybių, tačiau ir nutylėjo esminius faktus. „Taip, mes turėjome ketinimų įsigyti projektą „Stebink.lt“, tačiau atsitraukėme vos tik supratę, kad tai virto savotišku bandymu mums brangiai parduoti katę maiše. Idėją plėsti verslą šia kryptimi turėjome ir anksčiau, tačiau nusprendėme nekurti savo produkto, o investuoti į šį startuolį. Deja, tai, kas išoriškai atrodė patrauklus projektas, pradėjus domėtis pasirodė tik kaip žodiniais susitarimais su draugais ir pažįstamais paremta interneto svetainė”, – sprendimą neinvestuoti į „Stebink.lt“ projektą komentuoja „Geros dovanos” vadovas.

E. Vasiliausko teigimu, pati „Gera dovana“ išaugo iš sėkmingo startuolio, sulaukė verslo angelų paramos, todėl startuolių iniciatyvas palaiko ir skatina. „Absurdiškai skamba p. Pikelio kaltinimai dėl idėjos nukopijavimo – asmeninių sveikinimų projektų įvairiose pasaulio šalyse yra ne vienas, todėl šios idėjos nelaikome nei nauja, nei unikalia. Pabrėžiu, kad mes ketinome įsigyti ne idėją, o veikiančią platformą, grįstą sutartimis su žinomais asmenimis. Internetinė platforma buvo, sutarčių, ką ne iš karto atskleidė p. Pikelis, – deja, nė vienos. Investavimas į tokį produktą būtų ne kas kita, kaip katės maiše pirkimas”, – teigia E. Vasiliauskas.

„Verslą grindžiame skaidrumo, atvirumo principais, to paties reikalaujame ir tikimės iš savo esamų ar būsimų partnerių – būtent skaidrumo pasigedome „Stebink.lt“ projekte, tiek kalbant apie sutartis, tiek apie finansinius dalykus. Patys parengėme ir „Stebink.lt“ įkūrėjui pateikėme pasirašyti ketinimų protokolą, kuriuo būtume pradėję oficialias derybas ir sutarę dėl esminių įsigijimo sąlygų. Tačiau šis protokolas taip ir nebuvo pasirašytas, nes p. Pikelis, kurį laiką vilkinęs su atsakymais, negalėjo išpildyti vienos pagrindinių sąlygų – pateikti aiškius ir skaidrius įrodymus, kad su projekte dalyvaujančiais žinomais asmenimis yra pasirašyti susitarimai. Be jų „Stebink.lt“ – tik brangi interneto svetainė”, - vertina „Geros dovanos” vadovas.

Pasak jo, vietoje prašomų sutarčių į ketinimų protokolą p. Pikelis norėjo įtraukti tokius keistus punktus, kaip jo asmeninis viešinimas žiniasklaidoje po sandorio užbaigimo. „O pokalbiai galutinai nutrūko, kai pats p. Pikelis mums atsiuntė laišką, reikalaudamas ir be minėtų trūkstamų sutarčių pasirašyti ketinimų protokolą, kitu atveju, pasak jo, jis pradės derybas su kitais potencialiais pirkėjais. Mes, žinoma, raštiškai patvirtinome, kad dėl negautos informacijos jokių derybų su p. Pikeliu vesti neketiname”, – sako „Gera dovana” vadovas.

Dar 2014 m. rudenį, stringant diskusijoms dėl „Stebink.lt“ įsigijimo, p. Pikelis buvo informuotas, kad „Gera dovana“ svarsto galimybę kurti nuosavą asmeninių sveikinimų platformą. Tai vėliau ir buvo padaryta sukuriant „Nepirk rožių” – šis pavadinimas iš pradžių buvo numatytas „Stebink.lt“ projekto atnaujinimui.

„Informacija, kurią gavome iš „Stebink.lt“, buvo bendro pobūdžio, joje nebuvo konfidencialios informacijos, kurią „Gera dovana“ galėjo panaudoti kuriant „Nepirk rožių“ projektą. Netrukus po to sužinojome, kad p. Pikelis kreipėsi į teismą, tačiau to nesureikšminome – pasitikiu Lietuvos teismais, todėl esu tikras, kad jie priims teisingą sprendimą. Gerbiu J. Pikelį už jaunatvišką veiklumą, tačiau manau, kad būtent tai ir sutrukdė efektyviam bendradarbiavimui – žlugę nepagrįsti lūkesčiai virto keistomis kerštavimo ar šmeižto akcijomis, o tai tik dar kartą patvirtina, kad pasielgėme teisingai nepasidavę šio asmens spaudimui tapti verslo partneriais arba pirkti katę maiše”, – teigia E. Vasiliauskas.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ veiklą vykdo Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje. Įmonė bendradarbiauja su 380 paslaugų teikėjų. Iš viso bendrovė siūlo apie 1 100 skirtingų dovanų. 2014 m. „Gera dovana“ pardavė daugiau nei 200 tūkst. dovanų. Praėjusių metų įmonės apyvarta siekė daugiau 2,5 mln. eurų.